داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

دوئل بیرانوند با حسینی| تو بهتری یا من؟!

  • کد خبر: ۲۱۶۷۰۴
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
دوئل بیرانوند با حسینی| تو بهتری یا من؟!
شماره یک‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳ دوئلی تمام عیار با هم خواهند داشت. بیرانوند و حسینی به دنبال کلین شیت در این بازی مهیج هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدال استقلال و پرسپولیس از زوایای بسیاری قابل تامل است و سوژه‌های بسیاری به دست مخاطبان این بازی می‌دهد، اما از یک نقطه این بازی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ جایی که دروازه‌بان‌های دو تیم برای گل نخوردن تلاشی چند برابر خواهند داشت و به دنبال ثبت کلین‌شیت در این بازی مهم خواهند بود.

بیرانوند در بازی اخیر مقابل فولاد عملکرد مطلوبی نداشت و دو بار دروازه خود را باز شده دید. حسینی نیز در بازی با مس رفسنجان نتوانست مطابق با انتظارات کار کند و دو گل بد دریافت کرد.  

درواقع هر دو دروازه‌بان در شرایطی وارد دربی می‌شوند که در هفته‌های اخیر گل‌هایی دریافت کرده‌اند که انتقاد برانگیز شده است.


هرچند که حسینی در بازی با استقلال خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشت تا با کلین‌شیت در بازی قبل از دربی به این تقابل برسد، اما به هر حال نمی‌توان از کنار عملکرد او به سادگی عبور کرد.

این بازی، اما فرصتی است تا هم حسینی و هم بیرانوند بار دیگر ارزش‌های فنی خود را به رخ دیگری بکشند. از سویی بازی‌های ملی نیز نزدیک است و شاید عملکرد دروازه‌بان‌ها در این بازی نقشی مهم در انتخاب مرد اول تیم ملی در بازی‌های آتی داشته باشد.

بدون شک امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی با دقت بالا عملکرد شماره یک‌های دو تیم را در این بازی ارزیابی خواهد کرد و احتمالا بعد از بررسی‌های انجام شده دست به انتخاب مرد اول تیمش در بازی آینده مقابل ترکمنستان در فیفا دی خواهد زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->